środa, 10 września 2014

Kolejny powrót ;]

Witam kolejny raz na moim blogu, po bardzo długiej przerwie.
Mam nadzieję, że kolejny raz nie napisze kilka postów i nie oleje sprawy .

Wracając do pisania, postanowiłam wprowadzić kilka zmian, które pewnie będą widoczne podczas mojego ''blogowania.''
Wiele się zmieniło u mnie, jak również cała moja pielęgnacja. Czytając wszystkie stare posty zauważyłam, że niektóre produkty używam do dziś, a niektóre totalnie wymieniłam znajdując coś znacznie lepszego na ich miejsce.
Chciałabym również zaznaczyć, że moje posty są wyrazem moich odczuć co do pewnych rzeczy/ sytuacji/ kosmetyków/ produktów itp. Moja opinia nie musi się zawsze zlewać z waszą . Każdy ma inny tym urody /cery więc ma również inne wymagania. 
Coś co akurat nie sprawdziło się u mnie nie oznacza, że nie sprawdzi się u Ciebie ! 
Opisując dany produkt liczę również na Twoją opinie w komentarzu, czy to tego samego produktu, czy innego wartego uwagi.

Z góry bardzo dziękuje za poświecenie chwili na czytanie moich postów oraz za każdy komentarz. ;))

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam