niedziela, 5 lipca 2015

Pokaz Semilac- Katowice 2015



 Pokaz Semilac, Katowice 05.07.2015



Witam Serdecznie,

Dzisiaj chciałabym zdać Wam relację z pokazu Semilac w Katowicach, organizowanego przez Diamond Cosmetics Poland .
Diamond Cosmetics we współpracy z Akademią Semilac (Kaizen Training Center) postanowili zorganizować pokaz ze zdobnictwa paznokci.
Na początku prezentacji przywitała Nas Pani Natalia, gdzie przedstawiła nam całą historię firmy.
Poprowadziła również konkurs , w którym można było wygrać różne przepiękne nagrody.
Natomiast dwie części pokazu zdobnictwa paznokci poprowadziła guru w stylizacji paznokci Agnieszka Ściepura. Spotkanie odbyło się  w Park Hotel Diament Katowice.




Tak oto wygląda harmonogram całego pokazu: 
- Przedłużanie hardem,
- Nowe zastosowanie harda w zdobnictwie,
- Szkic hybrydą,
- Efekt akwareli,
- Zdobnictwo ślubne,
- Geltaq łączenie metod,


Zdjęcia paznokci modelki :





Oprócz ogromnej wiedzy i mile spędzonego dnia zostaliśmy  również  obdarowani  w  niepowtarzalnego Semilike, który jest pięknym nowym kolorem. 
Kolor nie jest dopuszczony do sprzedaży, tylko uczestnicy pokazu dostali go w prezencie.

Tak prezentuje się numerek 000 : 



Uczestnicy pokazu otrzymali Certyfikat uczestnictwa oraz mnóstwo gadżetów.  



(tak wymazałam swoje nazwisko ;) ) 

Moje skromne łowy  :




Kilka zdjęć z pokazu:

- Powitano Nas niezwykle miło : 





- Chętne dziewczyny mogły zrobić zakupy : 







 - kilka zdjęć wzorników :











 

 Na koniec chciałabym przedstawić Wam zdjęcia palet kolorów dostępnych Semilaków:

- Special Day:


 - Hottie: 


 - Black & White:

- Tropical drinks: 

 - Ocean dream: 

 - I najnowsze kolorki : 





Gorąco polecam udział w takich pokazach jest to naprawdę świetna zabawa 
i można poznać wiele przemiłych dziewczyn ;)


Bardzo dziękuję za uwagę ;))))

25 komentarzy:

  1. Super pokaz, można się zakochać w Semilac! :)
    Buziaki, Daria :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, moim sercem już zawładnęły <3 ;*

      Usuń
  2. To teraz jeszcze naucz się budować ładniejsze zdania i poznaj synonimy wyrazów których używasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. Postaram się zwracać większą uwagę na to ;))

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Moje pazurki na tapecie ;) kazdy pokaz uczy czegos nowego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania. ;)
      Każdy pokaz może okazać się pomocny . ;D

      Usuń
  4. Modelka jak na paznokcie zrobione wczoraj ma duży odrost ;)
    Pokaz rzeczywiscie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie były robione dzisiaj ;) Dwa paznokcie zrobione żelem (french) zostały później również pomalowane, ale niestety zapomniałam zrobić zdjęcia po zakończeniu wszystkich paznokci ;))

      Usuń
  5. Bardzo lubie hybrydy Semilac, a ten błękitny lakier jest śliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zakochałam się, gdy go tylko zobaczyłam ;)
      Piękny jest <3

      Dziękuję za komentarz . :)

      Usuń
  6. Boskie paznokcie :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaz na pewno był ogromnym przeżyciem :) ja też się wybieram z siostrą do Opola :) już nie możemy się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobało ;)) Żałuję tylko, że nie zabrałam ze sobą pieniędzy bym zrobiła sobie od razu zakupy ;))

      Usuń
  8. Czego dotyczyły pytania na konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania były wymyślane na bieżąco, dotyczyły pokazu i wiedzy z stylizacji paznokci ;)
      Czyli warto być czujnym na pokazie ;))

      Usuń
  9. Też się wybieram na ich pokaz we Wrocławiu :D Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kiedyś na pokazie semilaca, fajne wydarzenie, jak semilac będzie jeszcze organizować pokaz w moim mieście,to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakie gadżety dostają uczestnicy pokazu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notesy, ołówki, plakaty,certyfikat uczestnictwa oraz lakier. Dodatkowo dziewczyny, którym udało się odpowiedzieć na pytania dostało mnóstwo prezentów ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  12. A jakie gadżety ottzymałyście opróbcz hybrydy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod komentarzem wcześniej odpowiedziałam na to pytanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A za jaka cene były w sprzedaży lakiery Semilac???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie rzeczy były sprzedawane w regularnej cenie, tak jak na stronach internetowych ;) Tylko Hard był jak dobrze pamiętam z upustem 10% ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Jaki lakier masz na swoich paznokciach na zdjęciach gdzie trzymasz wzorniki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat nie moje paznokcie, tylko znajomej, która była tak miła i przytrzymała mi wzorniki do zdjęć. To Semilac 008 . ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam