poniedziałek, 25 marca 2013

Wygładzające mleczko do ciała Smooth Sensation firmy Nivea.



Witam .
  

Dzisiaj przyszła śliczna paczuszka olejków arganowych, które czekają już na swoje właścicielki ;)
Niestety jestem choraa więc troszeczkę się to wydłuży. (wybaczcie ;*)



 


Chciałabym pochwalić chyba pierwszy raz w życiu balsam do ciała, który zdecydowanie spełnia moje wszystkie oczekiwania. Stosowałam do końca  balsam firmy Dove, który prezentowałam Wam, w którymś z postów dotyczącego promocji Rossmann. Zapomnijcie o nim zdecydowanie. 
Może ma ładną konsystencję i zapach, ale nic po za tym.
Jego nawilżenie jest krótkotrwałe więc nadaje się tylko  do zastosowania, jeżeli chcemy uzyskać krótki efekt nawilżenia i mamy czas powtarzać czynność kilka razy w ciągu dnia. ( Co jest bardzo nie wydajne)
Obecnie na każdym kroku marka Nivea reklamuje swoje nowe balsamy . Oczywiście oglądając tą reklamę stwierdziłam, że przetestuje jeden z nich, którego jeszcze nie miałam. 
Wybór padł na Wygładzające mleczko do ciała Smooth Sensation. Mleczko zawiera masło Shea, ekstrakt z ginkgo i witaminę E. Przeznaczone jest dla skóry suchej .



 Według producenta mleczko ma za zadanie: 

- jego lekka formuła sprawia, że mleczko łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania,
-  głęboko i długotrwale nawilża skórę, zapewniając jej jedwabistą gładkość, 
- skóra, w której czujesz się i wyglądasz dobrze przez cały dzień,

Jak dla mnie te trzy punkty spełnia. Dodatkowo cudownie pachnie przez długi czas. Ciało, gdy jest nim wysmarowane rzeczywiście jest nawilżone. Nie muszę czekać aż mleczko się wchłonie, by móc się ubrać bądź wziąć za swoje obowiązki.  Wychodząc z domu po jakimś czasie nie mam efektu suchej skóry. Mleczko nie jest tłuste i wchłania się szybko dając cudowny efekt. Jest dla mnie obecnie numerem 1.

 Skład:

Pojemność: 400ml
Cena: ok. 24,61 zł 

Chciałam również zamieścić obiecaną zmianę koloru włosów, jednakże już minął przeszło tydzień po farbowaniu, a ja nie zrobiłam zdjęcia od razu po farbowaniu i nie wiem czy robienie go teraz  miałoby jakiś sens ;) Myślę ,że zamieszczę efekt przed i po kolejnym razem ;)
Kolor jest taki jaki oczekiwałam ; * Dziękuję Darii za nakłonienie, bo teraz bym nie miała kiedy i jak ;*



Dziękuję za uwagę . ;)
Buziaczki ;**

2 komentarze:

  1. Excellent web site. Lots of helpful information here.
    I am sending it to a few buddiers ans additionally sharing in delicious.

    And naturally, thanks to your sweat!

    Visit myy homepage: acne scars on back before and after

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam