środa, 24 lipca 2013

Rękawica z wypustami do masażu ciała - Rossmann .

Hej ; )

Postanowiłam więcej napisać Wam o rękawicy do masażu ciała na sucho i mokro.

Rękawica jest przeznaczona do masażu całego ciała, jej zadaniem według producenta jest:
-skutecznie wspomagać walkę z cellulitem,
-uelastycznić i ujędrnić skórę,
-ułatwia modelowanie sylwetki, 
-poprawia cyrkulacją krwi, 
-wspomaga absorbcję środków pielęgnujących ciało,
-rozluźnia napięte mięśnie,
-usuwa skutki zmęczenia i stresu,
-niezwykle przyjemna w dotyku,
-higieniczna i łatwa do utrzymania w czystości , 

I moim zdaniem wszystkie te punkty spełnia, masaż rękawicą jest po prostu meega przyjemny. ;]
Rękawica ma wypustki z jednej i z drugiej strony .
Na jednej są to wypustki zaokrąglone miłe w dotyku i to tych najczęściej używam .
Po posmarowaniu się balsamem, bądź podczas kąpieli.





Z drugiej strony są wypustki w postaci igiełek. Są one w miarę ostre więc ja stosuje je do peelingu .








Dla mnie rękawica jest świetna i w ogóle nie żałuję, że ją kupiłam. Jest dostępna w Rossmannie w cenie 13,99 zł . Obecnie chyba jest w promocji . ;) Dostępne są różne kolory . Ja wybrałam sobie turkusową ;d

Mała obsesja ostatnio na tym kolorze <3.
Rękawica spełnia ostatnim czasy ważną rolę w pielęgnacji mojego ciała . ;)
Nadaje się ona również idealnie do czyszczenia pędzli . 


Zapraszam również do polubienia mojej strony na fb : Xbukavux  

Do zobaczeniaa kochani ; *




7 komentarzy:

  1. mam to cudo i używam do masażu męża jest rewelacyjna i wielofunkcyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. też będę musiała to na moim kochanym wypróbować ;dd nie wpadłam na to ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować <3

    obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ochotę ją kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, całkiem ciekawa sprawa z tą rekawicą ;) mam nadzieję że będzie jeszcze w Rossmannie jak wrócę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że bez problemu znajdziesz go jeszcze w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna zastanawia mnie ta rękawica w Rossmannie. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza i warto ją kupić.

    Ps. Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam