piątek, 10 lipca 2015

Beauty Blender- pierwsza reakcja ;)



Witam,

Właśnie przyszła do mnie słynna gąbeczka do makijażu Beauty Blender ;)
Parę dni temu firma Minti Shop postanowiła zrobić promocję.
Przy zakupie gąbeczki Beauty Blender, mini mydełko Solid było dodawane gratis.
Stwierdziłam, że to najlepszy moment, żeby zaopatrzyć się we własną sztukę.
Oczywiście firma Minti Shop zatroszczyła się o to, żeby gąbeczka przyszła w pięknym opakowaniu i w nienaruszonym stanie.
Dodatkowo do każdego zamówienia dostajemy słodkości w postaci krówek <3 .


 Rozpakowując paczuszkę wiedziałam, że Beauty Blender jest mały, ale gdy go zobaczyłam doznałam szoku.
Jest zdecydowanie mniejszy niż jego podróbki dostępne na rynku. Jestem świadoma, że po zmoczeniu zyska na objętości jednak w dalszym ciągu, jestem wyraźnie zaskoczona jego wielkością.
Gąbeczka jest tak różowa, że żadne zdjęcia na internecie nie odzwierciedlają nasycenia tego koloru.


Dostępność:

- gąbeczka : www.mintishop.pl ( w cenie: 69 zł )
- gąbeczka z mini mydełkiem Solid : www.mintishop.pl  ( w cenie 105 zł )


Cieszę się bardzo, że już wpadła w moje ręce i będę mogła ją przetestować oraz porównać do innych ;))
Gdy już będę pewna, jakie są moje odczucia do niej, to możecie się spodziewać postu.


Pozdrawiam . ;))

5 komentarzy:

  1. świetna jest ! :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skorzystałam z tej promocji, ale wybrałam wersję czarną, bo podobno łatwiej się ją czyści :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam czarną, bo moja wyobraźnia mi mówiła, że mniej zabrudzenia na niej będzie widać. Jednak pogrzebałam trochę na internecie i słyszałam, że czarna jest bardziej porowata, większa gdy ją zmoczymy i twardsza. Producent zapewnia, że są takie same, ale dziewczyny na internecie piszą i mówią inaczej ;)))

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam, ale kiedyś nadejdzie dzień, gdy wezmę go w swoje łapki ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam