piątek, 26 czerwca 2015

Paletka cieni Zoeva- Naturally Yours, czyli idealne nudziaki do makijażu dziennego.


  Zoeva - Naturally Yours






Witam,

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój obecny must have, jeżeli chodzi o makijaż dzienny.
Jest to paletka, do  której wracam za każdym razem testując inne cienie pojedyncze czy też gotowe paletki.
Paletka zawiera w sobie same nudziaki, dlatego jest wyjątkowo bezpiecznym zakupem. 
Kolory pięknie się prezentują na powiece, pasują każdej dziewczynie niezależnie od tego,
 jaki dziewczyna posiada kolor oczu, ton cery bądź odcień włosów.
Cienie posiadają bardzo dobrą pigmentację, pięknie się ze sobą łączą i blendują/rozcierają.
Dodatkowo ich atutem jest to, że trzymają się długo powieki z bazą, jak i bez niej.
Robiąc makijaż rano tą paletką jestem pewna, że wieczorem zastanę cienie na swoim miejscu.

A więc do rzeczy ..

Poznajmy paletkę trochę bliżej ;)



Paletka ma postać kartonowej kasetki o wymiarach 8cm x 19 cm.
Kasetka przychodzi do nas w dodatkowej kartonowej oprawce,która jest w takim samym wzorze, co paletka.
Paletka jest zamykana na mocny magnes więc mamy pewność, że łatwo nam się nie otworzy w torebce. 
Zdecydowanie jest paletką, którą śmiało możemy zabrać w podróż.
Jest płaska,  lekka i dobrze wykonana.
Z doświadczenia, nie polecam wyrzucać kartonowej oprawki. Przyda się ona przy zabezpieczeniu paletki przed zabrudzeniami. Paletka szybko się brudzi, a ja z moim szczęściem zgubiłam opakowanie gdzieś na parę dni ;)
Jednak zabrudzenia łatwo schodzą przy przemyciu paletki zwykłym płynem micelarnym. 

W paletce zostało umieszczone 10 przepięknych cieni,o średnicy 2,5 cm i wadze 1,5g .
Cienie są niesamowicie kremowe i aksamitne w dotyku, co sprawia większą przyjemność z ich używania.
Dodatkowo cienie są zabezpieczone przezroczystą folią, co uniemożliwia pobrudzenie się cieni o inne.
Nie jest ciężko zakochać się w kolorkach cieni, dla mnie są cudowne.
Również fajnym pomysłem było nazwanie przez marki w ciekawy sposób cieni.

Według producenta cienie są wysokiej jakości wzbogacone również o witaminę E.
Posiadają dobrą pigmentację oraz formułę umożliwiającą łatwą aplikację i rozcieranie cieni. 
Dodatkowo nie zawierają parabenów, olejów mineralnych, substancji zapachowych oraz ftalanów.


W skład paletki wchodzi 10 cieni , gdzie: 


- widzimy pięć cieni matowych :






Pure - neutralny beż , tradycyjny kolor występujący w większości paletek,






 



  
 First Love - jasny krem, moja ulubiona śnieżynka,












Soft & Sexy - przez wielu kolor nazywany mleczną czekoladą, dla mnie jest to kolor przypominający kakao.









 

Slow Dance - gorzka czekolada, bardzo mocno napigmentowany,











Timeless Chic
- grafitowa piękna czerń, zdecydowanie brakujący cień w wielu paletkach,






- kolejne pięć cieni są niesamowicie połyskujące 
( daleko  im od efektu tandetnej perły czy brokatu )





Casual Elegance - dla mnie jest to eleganckie, jasne złoto,









 
Smooth harmony- beż z nutą różu mieniący się na złoto, różowe złoto ?
po prostu piękny kolor <3.








Sweet Sound - ciepły brąz z rudo-złotym połyskiem,
kolejny mój ulubieniec, który jest męczony w tej paletce,












Forever Yours - czekoladowy łagodny brąz z niebiesko- fioletową poświatą,











  


Lovely Monday - chłodny, przybrudzony brąz z połyskiem,









Wydaje mi się, że kolorki pięknie się prezentują.
Zamieszczam również zdjęcia cieni na ręku w świetle dziennym, jak i w pomieszczeniu.






Zresztą oceńcie sami, czy kolorki wpadają w Wasz gust?
Może jest ktoś, kto posiada już tę paletkę?
Jak Wam się spisuje ?
Może polecacie inne nudziakowe paletki ?






Cena: 71,90
Dostępna:  na stronie internetowej Minti Shop http://mintishop.pl


Dziękuję za uwagę ;)


11 komentarzy:

  1. Dosłownie wyczerpałaś temat :D Super kolory, widać, że pigmentacja jest okej, nic tylko kupować. Najbardziej urzeka mnie to opakowanie! <3
    Ja bardzo lubię paletę Makeup Revolution - Flawless (32 cienie), co prawda lekko się sypią, ale jak za tą cenę to naprawdę genialna paleta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosłownie wyczerpałaś temat :D Super kolory, widać, że pigmentacja jest okej, nic tylko kupować. Najbardziej urzeka mnie to opakowanie! <3
    Ja bardzo lubię paletę Makeup Revolution - Flawless (32 cienie), co prawda lekko się sypią, ale jak za tą cenę to naprawdę genialna paleta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę ;) Sama takimi zdjęciami się sugeruję przy zakupach, dlatego starałam się zrobić je tak, by odzwierciedlały ich prawdziwe piękne kolory ;)
      Ostatnio chciałam się skusić na MUR, tylko nie wiedziałam co wybrać . A były wczoraj dwie godziny z tą marką, czyli -20% od całego zamówienia na Let's Beauty :( i nic nie wybrałam, a tyle dobrego o ich produktach słyszałam . ;)

      Dziękuję bardzo za komentarz ;))

      Usuń
  3. ciekawa paletka, akurat zawiera kolory które
    najczęściej używam :) na razie mam jeszcze swoją :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tą paletę przyjaciółce na święta a sama mam Smoky i Rose Golden :D Niesamowite cienie i na głowę biją Inglota ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, cienie z Inglota nie mogą się równać cieniom z Zoevy ;)
      Chociaż i tak Inglotowe cienie posiadam ;)

      Usuń
  5. Kolory są piękne, idealne do codziennych makijaży! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory, sama poszukuje paletki z ciemnymi cieniami ;)

    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją i ja <3 jest świetna i dziś na pewno coś nią zmaluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam