sobota, 20 czerwca 2015

Łagodny fiolet, zastępcą tradycyjnego brązu . ;)

Witam,

Dzisiaj mały pokaz makijażu w fiolecie. Z racji, że mamy ciepło na dworze mam ostatnio ochotę otaczać się samymi kolorami. Jak jest zimno ograniczam się przeważnie do beży i brązów.
Dziś zastąpiłam typowy brąz , który używam najczęściej w zewnętrznym kąciku,
przepięknym kolorem, jakim jest fiolet z paletki Sleek Rio Rio. 




Do makijażu użyłam:

Twarz:
Podkład: Max Factor- Facefinity- Beige 55,
Korektor: True Match- Ivory 1,
Puder: The Balm- Sexy Mama,
Brwi: Catrice - Zestaw do brwi (wydaje mi się, że nie posiada żadnego numerku)
Bronzer: The Balm- Bahama Mama,
Rozświetlasz:  Lovely- Gold highlighter,
Róż: Lacura Beauty- Sunset 76 

Oczy:
Matowe cienie Paese 103 ( cień beżowy do zmatowienia łuku brwiowego )
Kremowy cień Maybelline Color Tattoo- On and on Bronze 35 (jako baza do makijażu),
Paletka Sleek- Rio Rio ( Cienie: Copacabana, Urca, Ipanema)
Tusz:Max Factor- 2000 Calorie- Volume& Curl,

Usta:
Pomadka Maybelline- Coral Pearl 852




Dziękuje za uwagę ;)
Bardzo chętnie przeczytam Wasze opinie na temat moich makijaży.
Może chciałybyście coś konkretnego zobaczyć na moich blogu.
Pozdrawiam .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam