czwartek, 25 lipca 2013

Który pilnik jest dla Ciebie najlepszy ?

Witam .

Dzisiaj mała ciekawostka dotycząca pilników do paznokci.
Zauważyłam, że każda dziewczyna wie po co jej pilnik, ale do końca nie wie jaki jest właściwy dla niej.
Każda dziewczyna chciałaby mieć cudowne długie paznokcie i najczęściej jest tak, że myśl o odżywce jest wystarczająca, by to osiągnąć.
Jednak wcale tak nie ma . Oprócz cudownych zabiegów, które sobie dziewczyny fundują, by cel osiągnąć duże znaczenie także ma pilnik, którego używamy.
Najpopularniejszymi trzema pilnikami, które używamy, są wykonane z  :
- metalu,
- papieru
- szkła.
Zdecydowanie najlepiej w swej kosmetyczce mieć różne rodzaje, ponieważ każdy z nich spełnia inną funkcję .
Pierwszym najpopularniejszym pilnikiem, który możemy dostać wszędzie jest
  pilnik metalowy:



Jest on odpowiedni do skracania mocnych i twardych paznokci i z pewnością im nie zaszkodzi. 
Jednakże stosując go na delikatnych , łamliwych paznokciach może powodować rozdwajanie się ich. 
Cena nawet do 10 zł .

Kolejnym jest pilnik szklany : 



O nim wypowiem się nie co więcej , ponieważ uwielbiam go ponad wszystko . ;)
Pilniczek szklany jest stosunkowo drogi, ponieważ jego koszt waha się w granicach 10- 50 zł.
Wykonany jest z wysokiej jakości szkła, nie zużywa się i co najważniejsze będzie służył nam latami.
Chyba, że niefortunnie go opuścimy na podłogę . Jest łatwy do utrzymania w czystości i nie zaszkodzi płytkom paznokci. Polecany jest dla osób z delikatną płytką. Łamliwe paznokcie go pokochają.
Pilniczek łatwo wygładza krawędzie paznokci, zwłaszcza prosto zakończonych.
Jednak ma też swój minus. Przez to, że jest gruby trudno wypiłować nim boki.


W takim wypadku sięgamy po trzeci pilniczek. 
Pilnik papierowy:
Mój akurat gdzieś się zapodział :( 
Stawiam, że siostra dobrze się nim zajęła . ;)



Pilnik papierowy jest uniwersalny, doskonały do skracania i nadawania płytkom kształtu. Pozwala mu na to jego zewnętrzna, trąca warstwa.
Przy zakupie warto pamiętać, że im większa ziarnistość (ilość ziarenek trących na cm kwadratowy) tym pilniczek jest ostrzejszy. Cena jego jest rozmaita, jest to uwarunkowane od kształtu, wielkości i ziarnistości pilniczka ;))

Mam nadzieję, że post wielu osobom pomoże ;)

Ja dzisiaj odkurzyłam mój zestaw. Pobawię się nim dzisiaj zdecydowanie . ;)




Buziakii ;**


20 komentarzy:

  1. mi najbardziej odpowiadają pilniki papierowe:)

    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja stosuje pilnik paiperowy :) obserwujemy? http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pilniki papierowe :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie chyba muszę się skusić na szklany pilnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już od dawna czekałam aż wpadnę na bloga z takim postem ;) na pilnikach się nie znam, więc dla mnie super!!!
    obserwujemy? Ja już;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam papierowe pilniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post:) Ja zawsze używam papierowego i szklnaego do wygładzania:) Good job!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post:) Ja używam papierowego i szklanego do wygładzania, polecam:) Good job!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja najbardziej lubię te szklane

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie przydałby mi się ten szklany ale strasznie nie lubię ;)
    używam papierowego, najbardziej lubię te stricte do naturalnej płytki paznokcia i blok polerski obowiązkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam papierowych pilniczków.
    Świetny post z poradami!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że każdy ma swoje zastosowanie, póki co używam metalowego i papierowego, szklanego nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myślałam, że każdy pilniczek jest taki sam a tu proszę *.*
    1 raz słyszę o szklanym pilniczku ; D
    Obserwujemy ? : ) Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadza się, szklany jest super... poleam firmy for your beauty z rossmana :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam