piątek, 19 lipca 2013

Powrót ;]



Witam Was kochani po tak długiej przerwie ;] 



Przez czas mojej nieobecności dużo się działo i zaniedbałam całkowicie swojego bloga. 
Jakby tego było mało w obydwóch moim komputerach poszły dyski, co było chamskie z ich strony,że postanowiły w tym samym czasie się pożegnać. Jednakże ten problem już za nami. 
Równie dobrze mogłam posty pisać za pomocą telefonu, co właśnie czynie ale moje lenistwo było większe. Tak przyznaje się i biorę to w pełni na siebie ;)) 
Pewnie jak już zauważyliście druga adminka założyła własnego bloga więc dodawane posty będą tylko i wyłącznie moje. 
Mam nadzieję, że teraz nie pojawi się jakaś kolejna przeszkoda, co uniemożliwi mi pisanie postów . ;)   




Buziakii;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam