sobota, 27 lipca 2013

Moja pielęgnacja włosów ;]

Hej ; ]

Zauważyłam, że dawno nic nie pojawiło się o pielęgnacji włosów więc postanowiłam pokazać Wam moich ostatnich ulubieńców w  tej dziedzinie ;]
Co do włosów mam duże wymagania więc byle czym się nie zadowolę.
Ciągle szukam lepszym produktów, chodź mam kilka swoich zaufanych, do których zawsze mogę wrócić. 
Znudziło mnie szukanie cudów w drogeriach, dlatego też przerzuciłam się na profesjonalną pielęgnację włosów.
I co się okazało? Kolejny raz jestem mile zaskoczona z tego wyboru . ;)
Nie owijając w bawełnę .. Oto moi ulubieńcy, których od dwóch miesięcy nie odstępuje o krok .

1. Szampon arganowy do włosów- wygładzający:



 Pojemność: 1000ml

Według producenta:
Profesjonalny szampon wygładzający do wszystkich rodzajów włosów.
Posiada nowoczesną formułę bogatą w składniki kondycjonujące i wygładzające włosy. 
Olejek argonowy z EkoCertyfikatem zawarty w szamponie, nazywany eliksirem młodości, pomaga odżywić i wygładzić włosy. Posiada właściwości sprawiające, że włosy stają się miękkie, błyszczące i łatwiejsze do ułożenia. Dodatkowo zawarty w szamponie pantenol działa nawilżająco i łagodząco wpływa na skórę głowy.

Sposób użycia:
Na wilgotne włosy nanieść równomiernie niewielką ilość szamponu, wmasować aż do momentu powstania piany, a następnie obficie spłukać.

Dla mnie szampon jest świetny, nie posiada żadnych sylikonów. Dokładnie myje moje włosy i cudnie pachnie. Mój brat uważa, że przypomina kakao,a mnie znowu takie słodkie orzechy.
Po prostu jest cudowny, czuć go długo na włosach.
Jest to tak zwany przeze mnie szampon sianoo. Włosy po umyciu są tak dogłębnie umyte, że ich struktura przypomina siankoo. Wtedy sięgam po maskę, która musi być obowiązkowo nałożona po takim szamponie. ;) I tak jak napisał producent wystarczy niewielka ilość do umycia włosów, jest bardzo wydajny.

2. Maska z keratyną do włosów - wzmacniająca:


 


Pojemność: 1000ml

Według producenta:
Profesjonalna maska wzmacniająca do wszystkich rodzajów włosów. Posiada nową formułę bogatą w składniki kondycjonujące i wzmacniające włosy. Zawarta w masce keratyna znana jest z właściwości odbudowujących i wzmacniających strukturę włosa. Ekstrakt perłowy i pantenol działają nawilżająco i sprawiają, że włosy stają się błyszczące i łatwe do ułożenia.

Sposób użycia:
Po umyciu włosów szamponem, nałożyć niewielką ilość maski na całej długości włosów i pozostawić na 5 minut , a następnie obficie spłukać.

 Maseczkę uwielbiam pod każdym względem. Ja osobiście zawsze dłużej zostawiam ją na głowie, wtedy jest o wiele lepszy efekt. Pięknie pachnie, zapach jest ciężko mi opisać. Natomiast włosy po niej są niesamowicie odżywione i miękkie. Jest na tyle wydajna, że śmiało sobie jej nie żałuję. 

3. Eliksir do odżywiania i stylizacji włosów :

 Pojemność: 30ml

Według producenta:
Eliksir do odżywiania i stylizacji włosów z olejkiem arganowym i olejkiem z konopii siewnych.
Szybko się wchłania, błyskawicznie nabłyszcza, odżywia i chroni. Produkt idealnie do prostowania włosów.

Sposób użycia:
Rozetrzeć w dłoniach 1-2 krople i rozprowadzić na wilgotnych włosach. Nie spłukiwać.
Stylizować jak zawsze. 

To jest produkt, na który długo czekałam. Nareszcie znalazłam coś co spełnia moje oczekiwania przy prostowaniu włosów. Jest to zdecydowanie najlepszy olejek jaki widziałam. 
Pięknie pachnie, zapach jest identyczny do zapachu szamponu , tylko bardziej intensywniejszy.
Natłuszcza włosy w taki sposób, że w sekundzie stają się mega miękkie i nawilżone. Moje końcówki pokochały ten  produkt . Nakładam go przed suszeniem włosów suszarką i po . ;) 
Używam go najwięcej z tych trzech produktów. Obecnie będzie równe 2 miesiące, a jestem dopiero w połowie buteleczki. Ma on tylko 30 ml więc można sobie łatwo wyobrazić jaki jest wydajny. 


Ostatni produkt, który również skradł moje serce nie zalicza się do produktów profesjonalnych, ponieważ jest dostępny w każdej drogerii.

4. Ekspresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur :

Pojemność: 200ml

Moja obecnie wygląda tak, starczy może jej jeszcze na dwa razy. Rossmann zdecydowanie mnie woła.
W oryginale wygląda tak : 

Według producenta:
Ekspresowa odżywka regeneracyjna OIL NATRITIVE z 7 regeneracyjnymi olejkami ułatwia rozczesywanie włosów oraz chroni je przed rozdwajaniem się końcówek. Nowa regenerująca formuła z kompleksem z płynną keratyną naprawia uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, ja w ich wnętrzu.

Sposób użycia:
Przed użyciem wstrząsnąć! Spryskać wilgotne bądź suche włosy. Nie spłukiwać!

Stosuję ją po umyciu włosów. Świetnie się później rozczesują i ładnie pachną . 
Delikatnie je nawilża oraz  co zauważyłam chroni je przed słońcem. 
W lato bardzo mi się przydała, na te upały.
Jak dla mnie jest bardzo wydajna.


Zapraszam również do polubienia mojej strony na fb: Xbukavux





Dziękuję za uwagę . ;)

Buziaki ;*


14 komentarzy:

  1. Kocham tą piosenkę, mogę słuchać godzinami.;) <3
    Z tych produktów żadnego nie używałam.;)
    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak mało poświęcam uwagi pielęgnacji włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko Gliss Kur, a reszty kosmetyków nie znam. Wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tę piosenkę Seleny! czy po szamponie wygładzającym włosy nie robią Ci się cieżkie? moje klapią nawet jak nałożę odzywkę na końcówki...

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat po tym szamponie nie ;) dlatego go lubię ;))

      Usuń
  5. Też miałam eliksir do odżywiania i stylizacji włosów był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że kosmetyki włosowe Mila są super, nigdy nie miałam żadnego, ale widziałam u siebie w hurtowni fryzjerskiej, więc chyba się skuszę, zwłaszcza maska mi się podoba :)
    Fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka!
    Obserwujemy? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. slyszalam ze ten gliss kur jest dobry... z tego co pamiętam Mila jest trochę droższą wersją firmy Kallos... a przynajmniej część kosmetyków mają podobną.
    ps. proponuje wyłączyć sobie weryfikacje obrazkową, bo jest włączona automatycznie i nawet pewnie nie wiesz, że ją masz. troche denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenkę bardzo lubię <3
    a co do produktów to miałam kiedyś Gliss Kur ;)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. But yeah Many thank you for taking the time to discuss this, I believe strongly about it and really like learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your web publication with more information? It is extremely helpful for me.
    ng the people!
    for toddlers online games

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam