poniedziałek, 18 marca 2013

Wielkie testowanie z Vichy - znajdź swój ideał .

Witam . 


Dzisiaj chciałam przypomnieć o akcji Vichy.

Jeśli ciągle nie posiadasz swojego zestawu to nie zwlekaj , pędź do apteki po całkowicie darmowy zestaw dla siebie . ;)
Ja dopadłam dzisiaj swój ;d 

Firma Vichy postanowiła znów przeprowadzić akcje testowania ich kosmetyków.

W aptekach dostępne są dwa zestawy kosmetyków. Jeden dla skóry młodej(w różowym opakowaniu), drugi natomiast dla skóry dojrzałej(w srebrnym opakowaniu)
W zależności jaki zestaw wybraliście każdy składa się z czegoś innego .

Ja oczywiście wybrałam zestaw dla cery młodej ;)

Jestem również maniakiem wszelkich kwasów,ale nie tylko ich, więc ucieszył mnie skład kosmetyków;)
Między innymi zawierają  :
-kwas hialuronowy,
-kwas salicynowy,
-LHA,
-aquabioryl

Mój zestaw wygląda tak : 






 Składa się z : 

1. Krem Idealia - Rozświetlający krem wygładzający ( 3 ml)
KOMBUCZA + WODA TERMALNA Z VICHY
Nadający skórze idealny wygląd i poprawiająca jej jakość. 

2. Krem Aqualia Thermal - Nawilżający krem kojący i wzmacniający (3ml)

 AQUABIORYL + KWAS HIALUROWY + WODA TERMALNA Z VICHY 
Nawilżenie skóry przez 48h oraz długotrwały komfort.

3. Maseczka Neovadiol Gf - Krem poprawiający gęstość skóry i proporcje twarzy (1,5 ml)

PRO-XYLANE + PROTEIC Gf
Zwiększa gęstość skóry i przywraca proporcje twarzy.  

4. Maseczka LiftActiv Serum 10 - Serum widocznie odmładzające (1,5 ml)

RAMNOZA 10%
Skoncentrowana skuteczność przeciwzmarszczkowa. 

5. Maseczka Normaderm Anti-Age - Przeciwzmarszczkowy krem zwalczający niedoskonałości(1,5ml)

KWAS SALICYNOWT + LHA + WITAMINA C
Nawilża skórę i zwalcza niedoskonałości. 

6. Ulotka z informacjami o kremach.










Tutaj macie listę aptek, które biorą udział w testowaniu :
Lista Aptek 

Tymczasem ja już uciekam ;*


Dziękuję za uwagę ;)
Buziakii ;***




11 komentarzy:

  1. U nas niestety tylko jedna apteka, ale w takim razie albo jeszcze dziś, albo jutro muszę tam skoczyć! I wziąć dla siebie i ewentualnie dla mamy :) Jutro kolejny maraton po rossmanie? :D
    Dzięki, jesteś niemożliwa ;*
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana myślę, że musisz kogoś ze sobą zabrać i nie ważne jakiej płci, ponieważ mogą się doczepić, że jedna osoba może jeden zestaw zabrać . ;) W Bytomiu jest podajże 4-5 aptek, które biorą w tym udział ;)
    Bardzo chętnie , z tobą to zawsze ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. w Poznaniu wiele aptek bierze udział w tej akcji :)
    muszę koniecznie wybrać się po zestaw próbek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te zestawy chyba dziś się wybiorę do apteki i zapytam o niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leć, leć schodzą jak ciepłe bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze już od paru dni wybieram się do apteki po ten zestaw, w końcu dla mnie zabraknie ;p Ale tez się zastanawiam czy dam rade cokolwiek stwierdzić o tych kosmetykach, bo opakowania są malutkie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam ;) ale recenzję zrobię . Na razie przecudnie prezentują się mi w tym pudełeczku ;)

      Usuń
  7. jej cudnie:) znalazłam u siebie takową aptekę, dzieki:)i co za free dostaję jak zapytam o ten zestaw do testowania?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, to jest właśnie najpiękniejsze w tym wszystkim, że jest za darmo ;) Mam nadzieję, że się jeszcze załapiesz na to ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. no mam nadzieję że się uda, jestem strasznie ciekawa tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. odebrałam:) udało się:) pozwoliłam sobie na swoim blogu zamieścić link do Ciebie na bloga o informacji o akcji vichy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam