poniedziałek, 18 marca 2013

Lakier do paznokci - Manhattan (2227AE).












Hej ;)

Macie tutaj zdjęcia nowego koloru lakieru do paznokci, który pojawił się już na półkach w Rossmannie ;)
Manhattan (2227AE). 
Jedna warstwa wystarcza by kolor był bardzo delikatny i zakrył całkowicie paznokcie, jeżeli chcemy uzyskać kolor jaki jest na ostatnim  zdjęciu należy pomalować paznokcie dwa razy ;)
 Przypomina mi  kolor brzoskwiniowy, odcień ten ślicznie prezentuje się na paznokciach. ;)
(Zapewne lepiej będzie się prezentował na dłuższych paznokciach, moje są w trakcie regeneracji)
Ja osobiście uwielbiam lakiery z firmy Manhattan, praktycznie każdy znajdujący się lakier w domu ma śliczną eMeczkę na swej butelce. Dlaczego ? Ponieważ lakiery z tej firmy są trwałe, nie odpryskują , mają śliczne odcienie oraz są jednymi z dłużej wytrzymujących lakierów jeśli chodzi o ważność ;)
Dlatego też zawsze będę je polecała .



 








Cena: 11 zł
Pojemność: 7ml


Dziękuję i zapraszam ponownie ;)

12 komentarzy:

  1. Jaki piękny kolor! Tylko trochę cena mnie przeraża... Na all widziałam po 3,50 lakiery z Manhattanu ale jeszcze przesyłka.
    Dzięki za posta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na all na to samo wychodzi ;) To lepiej zobaczyć zawsze w drogerii. Przynajmniej widzisz jaki kolor jest ;)

      Dzięki ;d

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor , chyba sie na niego skusze bo własnie brakuje mi w mojej kolekcji takich kolorków , ten byłby idealny na wiosnę :) Dziękuję za wzięcie udziału w moim rozdaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam go z myślą o wiośnie, ale zaskoczył znów nas śnieg ;) hehe .

      Nmzc, ja również dziękuję ;)

      Usuń
  3. kolor idealny lubie takie pastelkowe barwy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, taki delikatny :)

    Zapraszam na: krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie nudziaczki na paznokciach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy kolorek:) a mają może różowy? i ta buteleczka całkiem fajna:) dzieki za zapro na bloga:)))

    testerka produktów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, różowych odcieni mają bardzo dużo ;) Sama się zastanawiałam, który zabrać ;)

      Nmzc ;*

      Usuń
  7. Fajny lakierek. :D Podobają mi się takie kolorki.;p
    Również obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam