sobota, 20 czerwca 2015

Letni makijaż na lato


Witam,


Dzisiaj chciałabym przedstawić  Wam makijaż , który wykonałam na konkurs "Lekki makijaż na lato"
na facebooku, prowadzony przez  sklep: www.ladymakeup.pl.
Do wygrania jest zestaw pędzli Nanshy.
Gdyby ktoś miał ochotę wziąć udział w konkursie to zgłoszenia można wysyłać do 21.06.2015.
Wystarczy przedstawić, co znaczy dla Nas letni makijaż.
Dodatkowo zdjęcie powinno zawierać jeden produkt, którym wykonaliśmy makijaż.


Na konkurs osobiście wybrałam to zdjęcie ale przedstawię Wam kilka ujęć makijażu ;))
Inspirację zaciągnęłam od Maxi. <3  




  

Do wykonania makijażu użyłam : 

Twarz:
Podkład : Bourjois Healthy Mix - Vanille 52,
Korektor: True Match - Ivory 1,
Puder: Paese- Rise Powder,
Bronzer: Zoeva- Sun Over Shoulder- Mineral Bronzer,
Rozświetlasz:  Lovely- Gold highlighter,
Róż: Lacura Beauty- Sunset 76
Oczy:
Paletka Zoeva - Naturally Yours (Cienie: Pure, Casual Elegance, Sweet Sound, Lovely Monday),
Paletka Sleek- Rio Rio ( Cienie: Caipirinha, Urca, Leblon)
Cień: Manhattan- Mat Petrol 78x
Eyeliner: Golden Rose- black&black,
Tusz: Max Factor- 2000 Calorie- Volume& Curl,
Usta:
Pomadka: Maybelline- Choco Cream 715.











Bardzo dziękuję za uwagę ;))

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam