wtorek, 25 listopada 2014

Ulubieńcy kosmetyczni do twarzy - Część II Nawilżenie

Witam,

Dzisiaj na szybciutko druga część ulubieńców kosmetycznych.
Za dużo ich nie mam, ale są to te kosmetyki, do których mogę wrócić i na pewno mnie nie zawiodą.
Nie kosztują zbyt wiele, a są w zasięgu ręki każdej osoby.



Zacznę od tradycyjnego kremu, który chociaż raz był na pewno w waszej łazience.

 Nivea, Nivea Creme



Zauważyłam, że gdy pojawia się jesień moja skóra staje się bardzo wymagająca.
Wieczorem odczuwam suchość całej skóry twarzy i tak zwane ściągnięcie.
Dodatkowo staje się ziemista - szara i w dodatku łatwo się zapycha wszelkimi zanieczyszczeniami.

Raz byłam tak zdesperowana, że zabrałam krem Nivea z półki i nałożyłam ogromną ilość na twarz.
O dziwo moja skóra większą jej ilość wchłonęła. Zaczęłam nakładać taką ilość co noc i okazało się, że moja skóra bardzo lubi  taki sposób nawilżenia. Rano budziłam się z nawilżoną i gładką skórą.

Dodatkowo jeżeli ułożycie sobie plan , gdzie będziecie regularnie stosować dane kosmetyki pozbędziecie się dużej ilości wyprysków. Skóra potrzebuje stabilizacji w tej kwestii, przyzwyczajenia się do używanego kosmetyku. Bombardowanie jej, co chwile innymi kremami może wpłynąć źle na waszą skórę.
Np. objawić się to może wysypem różnych niedoskonałości.

Pojemność: Dostępna w różnych pojemnościach. Osobiście posiadam 250 ml.
Cena: W zależności od pojemności. Moja kosztowała ok. 14 zł.
Dostępność: Drogeria  Rossmann. 


Kolejnymi dwoma kosmetykami, które narzucam na siebie na noc. W zależności, który posiadam w domu  to kremy z serii oliwkowej Zaiji.
Są to bardzo dobre kremy, za bardzo niską cenę.

Ziaja, Naturalny krem oliwkowy, lekka formuła. 

Ten krem kupiłam z myślą o stosowaniu go rano pod makijaż.
 Przekonana, że będzie on lekki postanowiłam wrzucić go do koszyka.
Okazało się, że jest lżejszy od tradycyjnego oliwkowego (zielonego) kremu .
Jednak nie na tyle, żeby stosować go pod makijaż. Chyba, że mam do czynienia z podkładem, który wysuszy mi skórę na tyle, że taka dawka kremu jest jedynym zapobiegnięciem tego.
Bardzo go lubię i na pewno spisuje się lepiej niż seria z koziego mleka, która podrażnia oczy, gdy kosmetyk jest zbyt blisko oka.







Pojemność: 50ml
Cena: ok. 6 zł
Dostępność: www.ziaja-sklep.pl


Ziaja, Naturalny oliwkowy krem.
Ten krem zdecydowanie kupiłam, z myślą o stosowaniu go wieczorem.
Zdecydowanie jest bardziej gęstszy niż poprzednik. Bardzo lubię tą serię.
Używam go wieczorami, nakładając go tyle ile mi akurat pasuje. 



Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 5 zł
Dostępnośćwww.ziaja-sklep.pl


Kolejnymi kremami są kremy na dzień . ;]

Ziaja, krem nawilżająco- matujący  +25.
Był to mój numer jeden dopóki nie odkryłam Kremu Cetaphil. 
Zdecydowanie nadaje się pod makijaż. Nie wchodzi w reakcję z podkładem, czy korektorem . Nie powoduje ich rolowania oraz nie powoduje, że gorzej trzymają się twarzy. 
Nie zauważyłam żeby jakoś wyjątkowo matował, ale buzia się nie świeci i dobrze nawilża.



Pojemność: 50 ml
Cena: ok 11 zł .
Dostępność: www.ziaja-sklep.pl

A  teraz zdecydowanie mój numer jeden. 

Balsam do twarzy i ciała Cetaphil. 


Jeszcze nie spotkałam się z kremem, który byłby tak delikatny w swojej konsystencji i tak nawilżający.
Można go stosować jako balsam do całego ciała oraz jako krem do twarzy. 
Nakładając go na twarz szybko się wchłania, pozostawia buzie nawilżoną i miękką. 
Nie zapycha skóry, nie powoduje żadnych nieprzyjaciół na twarzy i w dodatku jest bezzapachowy. 
Uwielbiam go ! ;))

Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 30- 50 zł
Dostępność:  W aptekach . 



I na koniec chciałam napisać jeszcze kilka słów o wodzie termalnej do twarzy Uriage.





Czasami zdarza się, że wykonujemy peeling i mamy buzie całą czerwoną. 
Za chwile okazuje się, że  mamy gdzieś wyjść i nie wiemy co zrobić.
Ta woda jest świetną  opcją na wyjście z problemu. 
Łagodzi wszelkie podrażnienia, nawilża twarz i zostawia ją w doskonałym stanie. 
W lato spisuje się idealnie na upalne dni kiedy potrzebujemy orzeźwienia. 

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 20-30 zł
Dostępność: Super- Pharm.




Dziękuję za uwagę. 
Chętnie poczytam co u Was sprawdza się w pielęgnacji twarzy.
Może już używałyście, któregoś kosmetyku z mojej listy i możecie się wypowiedzieć?

 
Zapraszam ponownie ;)))


Meghan Trainor dla przyjemniejszego czytania . ;))





Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku: Xbukavux
Tam informuje o każdym poście. ;))

Dla zainteresowanych chciałam dodać, że wielbicielki firmy Urban Decay już nie muszą przejmować się, gdzie dostać ulubione kosmetyki.
Firma Sephora postanowiła, wprowadzić Urban Decay do swoich szaf. --> www.sephora.pl
Polecam! W sam raz na prezent , na święta. ;))


Buziaki ;*




11 komentarzy:

  1. lubie wode uriage, cetaphil kiedys mialam i tez lubilam.. moze jeszcze kiedys do niego wroce. a ziaja.. mysle ze jest ok dla niewymagającej skory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę wypróbować właśnie ten krem z Ziaji 25+ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cetaphil kiedyś używałam i nie byłam do końca zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurrah, that's what I was searching for, what a material!

    present here at this web site, thanks admin of this web page.


    my homepage :: www

    OdpowiedzUsuń
  5. Whoa! This blog looks just like my old one!
    It's on a completely different subject but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!


    Here is my site biustonosze 95e

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! In the end I got a weblog from where I can really obtain useful facts concerning my study and knowledge.


    Take a look at my blog post - bielizna sklep boccara

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey there, You have done a fantastic job. I'll certainly digg
    it and personally suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this
    web site.

    Also visit my web blog - stringi tersten yazdrma java

    OdpowiedzUsuń
  8. This article is truly a pleasant one it helps new internet people, who are wishing in favor of blogging.



    My web-site www

    OdpowiedzUsuń
  9. Thankfulness to my father who told me on the topic of this webpage,
    this web site is genuinely remarkable.

    Here is my weblog; biustonosze melissa

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko wodę Uriage i bardzo ją lubię ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam