środa, 12 listopada 2014

Wish list - listopad ;]

Witam, 

Jak na każdego, również przyszedł moment na mnie, żeby umieścić swoją listę  listopadowych zakupów, które mam zamiar zrobić.
Nie jest ona dość długa, jak u niektórych dziewczyn, gdzie dochodzą rzeczy do domu, jak i ubrania.
Po chwili zastanowienia, stwierdziłam, że najbardziej chciałabym zadbać o swoją kosmetyczkę.

Jeżeli jesteście ciekawi, jak wygląda moja lista - Zapraszam dalej ;]





Jak widzicie nie ma tego dużo, ponieważ obecnie jest  5 rzeczy, które zamierzam kupić w najbliższej przyszłości.
Zacznę od górnego lewego rogu.

1) Liście zielonej oliwki, oliwkowy peeling z Ziai - Miałam okazję już go przetestować, dzięki próbce jaką dostałam od Ziai i jest dla mnie stworzony. Idealnie przyda się na dni kiedy chcemy lekkiego złuszczenia. Peeling jest bardzo lekki w delikatnym pachnącym żelu. Dla mnie ten zapach jest cudowny. Zdecydowanie odświeży moją jesienną kolekcję kosmetyków.

2) Balsam do ust Eos Vanilla Mint- Rewelacyjny organiczny balsam do ust, który cieszy się dobrymi opiniami. Z racji, że jestem ogromną fanką takich cudeniek zostałam skuszona ;] . Jeżeli się sprawdzi skuszę się również na drugą nową wersję.

3) Pędzel do rozcierania cieni, Zoeva 227 Soft Definer - Jak już wiele z Was słyszało o pędzlach Zoevy młodej niemieckiej firmy, która podbiła nasz rynek- pędzle są wykonane w niesamowicie wysokiej jakości.
Już od dawna kusiło mnie zakupienie zestawu tych pędzli. Jednak postanowiłam, że będę systematycznie kupować te, które przydają mi się bardziej, niż gotowy zestaw.

4) Słynna gąbeczka do nakładania makijażu BeautyBlender - Gąbeczka od początku mnie kusiła, ale nie wiedziałam, na której firmy gąbeczkę się skusić. Po zobaczeniu olbrzymiej ilości filmików decyzja, nie była trudna. Żadna tańsza wersja jej nie przebije w wykonaniu.

5) Matująca baza pod cienie Zoeva- baza charakteryzuje się tym, że ma delikatną konsystencje, która matuje skórę powiek i delikatnie wygładza zmarszczki. Idealnie sprawdza się do swoich zadań. Czytałam, o niej również dużo.

No to, na tyle mojej listy.

Bardzo chętnie dowiem się jak wygląda Wasza listopadowa lista oraz czy może mieliście rzeczy z mojej listy i czy u Was akurat się sprawdzały. Napiszcie mi również jakie tematy Was interesują. ;))



Bardzo dziękuję za uwagę. ;)


5 komentarzy:

  1. Ja nie mam listy na dany miesiąc, ale mam listę ogólną i na pewno chciałabym posiadać pędzle Hakuro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle Hakuro posiadam i bardzo sobie chwale ^^ Jedyne co się z nimi dzieje, to zaczynają znikać mi ich numery ;))

      Usuń
  2. Eos też bym chciałam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling z Ziaji mam w zapasach i już nie mogę się doczekać kiedy go użyję :) Balsam EOS też bym chciała :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się marzy EOS i gąbeczka ! Ale ceny nie zachęcają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam