sobota, 15 listopada 2014

Benefit- The Porefessional Primer

Witam, 

Dzisiaj jednak na szybko mała ciekawostka.
Inaczej moja opinia o słynnej bazie pod makijaż Benefit, The Porefessional Primer. 




Warta uwagi, czy nie ?!
  



   Benefit, The Porefessional Primer. 



  
Według producenta: 
Baza, a inaczej balsam zmniejszający widoczność porów.
Bezbarwny, nietłusty balsam zmniejsza widoczność porów i pierwszych zmarszczek.
Skóra staje się gładsza i delikatniejsza. Ten sprytny kosmetyk, stosowany rano jako baza, a w ciągu dnia do ekspresowej poprawy makijażu, nadaje się świetnie do każdego typu karnacji.
Można go stosować zarówno pod, jak i na makijaż.

 Balsam dostępny jest w drogerii Sephora w trzech pojemnościach :

1)   7,5 ml - 45 zł
2)   22 ml - 159 zł
3)   44 ml - 259 zł




Długo kręciłam się obok tej bazy, ponieważ opinie na jej temat są naprawdę zróżnicowane.
U jednych się nie sprawdzała - zatykając pory; uważanym za zbyt  tłusty kosmetyk.
U drugich jest spełnieniem marzeń,-  zmniejszającym pory, wygładzającym zmarszczki i przedłużającym trwałość makijażu.



Szkoda było  mi wydać 159 zł za coś, czego nie byłam pewna.
Pewnego dnia podczas zakupów w Sephorze odkryłam najmniejszą wersję - 7,5 ml .
Pomyślałam, że to najwyższy czas, żeby ją przetestować. Wydać 159 zł w błoto, a 45 zł jest różnica.
Kupując ją, doszłam do wniosku, że jeżeli będzie mi służyć to dopiero wtedy zakupie większą pojemność. Natomiast, gdyby miała się nie sprawdzić, nie byłoby mi żal ją wyrzucić lub komuś podarować.

 Podkreślę też, że każda cera ma inne wymagania i to, czy się u nas sprawdzi jest cechą indywidualną - nie zapominajmy o tym. To, co koleżance się sprawdzi - nie musi tobie. 


Przechodząc do sedna sprawy, bazę testowałam półtora miesiąca.
Ogólnie na co dzień, nie używam bazy. Nigdy nie czułam potrzeby jej używania, podkład mi wystarczał.
Jednak faktem jest to, że bazy potrafią przedłużyć żywotność makijażu na naszej twarzy.
Chodź zamoczyłam palce w niejednej bazie dla wypróbowania - Moja ciekawość była większa ;)

Baza znajduje się w tubce na odkręcanie. 
Baza wypływa z tubki podczas nacisku, co według mnie jest lepszym rozwiązaniem niż baza z pompką, gdzie wylewa nam się więcej niż potrzebujemy...

Baza ma konsystencje kremu/ masełka. Jest bardzo delikatna i posiada cudowny zapach. Posiada beżowy kolor, jednak po rozsmarowaniu kompletnie jej nie widać.

Po nałożeniu nie zauważyłam wyrównania kolorytu, czy też pozbycia się wszelkich zaczerwienień ( np. posiadam lekkie na policzkach).
Prawdą jest, że buzia jest niemożliwie gładka/ wygładzona.
Taki sam efekt daje rozsmarowany jedwab na ręce, który często dziewczyny używają do włosów.
 Miejsce wysmarowane bazą, nie jest tłuste tylko gładkie.
Dla mnie efekt super, ponieważ przyjemniej nakłada się gęsty podkład
 (np. Revlon).
Chodź wydaje mi się, że bardziej płynne podkłady mają tendencję do ślizgania się po niej, zanim wklepiemy go dokładnie w twarz. ( np. Bourjois- Heathy mix serum )

W dalszym ciągu ciężko mi opisać, co czuję do tej bazy.
Mimo wszystko, buzia po niej wygląda lepiej i zdrowiej.
Zdarzają się dni, gdzie baza potrafi sobie poradzić z rozszerzonymi porami i sprawia, że nie są w natrętny sposób widoczne.

Buzia u  mnie jest gładka cały dzień i przyjemna w dotyku.
Makijaż trzyma się dłużej, lecz bez rewelacji.
Znam kilka baz, które trzymają dłużej makijaż. ;)

Jednak, jeżeli ktoś liczy na cuda i ogromną zmianę na twarzy za pomocą tego produktu - to niestety, nic takiego się nie stanie.
Jest fajnym ciekawym produktem, który warto przetestować bądź mieć w kosmetyczce,jeśli jest się gadżeciarą .

Natomiast, jeśli zastanawiacie się czy jest warta swojej ceny to uważam, że powinna być o wiele niższa.
Używam - Lubię .
Jednak, nie jest to kosmetyk, bez którego nie umiałabym żyć.
Możliwe, że gdy mi się skończy kupię ją kiedyś ponownie, ale znając mnie będę chciała znaleźć coś znacznie lepszego za niższą cenę .

Sami oceńcie, czy jest warta uwagi.


 
Napiszcie mi, czy któraś z Was już ją używała?
Jakie były Wasze odczucia po użyciu jej?
Może ma swoje miłośniczki ?
Bardzo chętnie również dowiem się, jakie Wasze bazy są ulubieńcami ;)



Jeżeli podobają Wam się moje wpisy zapraszam Was serdecznie do polubienia mojej strony na facebooku     Xbukavux
Tam będę informować Was o wszystkich nowościach kosmetycznych, o terminie najbliższego posta oraz o wielu innych rzeczach.


Zapraszam !! ;))

 






  





Bardzo dziękuje za uwagę. ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam