środa, 15 lipca 2015

Makijaż z podkreślonym okiem i akcentem na ustach ;)

Witam,

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam makijaż inspirowany zdjęciem Ciary, które znalazłam na instagramie.
Jakiś czas temu Ciara dodała swoje zdjęcie i stwierdziłam, że będę musiała pokazać Wam swoją wersję tego pięknego makijażu.

                     Źródło: https://instagram.com/



Przypatrując się zdjęciu zauważyłam brązy na oczach Ciary, które zwyczajnie w świecie kocham.

Mocno podkreślone kości policzkowe i akcent na ustach. Klasa sama w sobie. ;)
Ciara jest piękną kobietą o ciemnej karnacji i brązowych oczach, dlatego makijaż potęguje jej urodę.
Moją uwagę przykuły także zmysłowe fale na głowie Ciary, które chciałam też odtworzyć.
Jeżeli jesteście ciekawi, jak zrobiłam swoją wersję makijażu ..

Zapraszam dalej ;))




Do makijażu użyłam:

Twarz:
Podkład: Bourjois- Cream CC- Light Beige 32,
Korektor: True Match- Ivory 1, Catrice Camouflage Cream- Ivory 010,
Puder: Paese- Rise Powder,
Brwi: Catrice - Zestaw do brwi ,
Bronzer: Zoeva- Sun Over Shoulder- Mineral Bronzer, Lovely- Słoneczny puder do ciała i twarzy,
Rozświetlasz:  Lovely- Gold highlighter,
Oczy:
Kremowy cień Maybelline Color Tattoo- On and on Bronze 35 (jako baza do makijażu),
Paletka Zoeva - Naturally Yours (Pure, First Love, Casual Elegance, Sweet Sound, Lovely Monday)
Kredka do oczu:
Eyeliner: Golden Rose- black&black 14,
Tusz:Max Factor- 2000 Calorie- Volume& Curl,


(wybaczcie za te krzaki na oczach, brwi rosną mi w błyskawicznym tempie, 
a brak czasu robi swoje)


Usta:
Bourjois Rouge Edition Velvet- Ping Pong 06

 


Gdyby ktoś był jeszcze zainteresowany, czego użyłam do wykonania loków z produktów do stylizacji włosów to był to tylko lakier Schwarzkopf Taft Keratin - Extra strong 3, o cudownym zapachu <3. 




 Bardzo Dziękuję za Uwagę ;)


-Powiedzcie co uważacie o takim makijażu?
-Czy Wam się podoba?
- Zastanawiałam się również przyszłościowo nad rozdaniem  na moim blogu,
co chciałybyście zgarnąć w takim rozdaniu ?
Możecie wklejać linki w komentarzach z propozycjami ;)

Pozdrawiam . ;))


4 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam