wtorek, 19 lutego 2013

Mieszanka kosmetyków Rossmann.

Witam . 

Dzisiaj pokaże wam szybciutko, na co ciekawego natrafiłam w Rossmannie będąc na zakupach ;))

Jest wiele osób, które nie lubią zapachu dezodorantów, bo nie zawsze znajdzie się taki, który nam pasuje.Ja będąc przekonana, że biorę ten co zawsze, wzięłam z pośpiechu inny. Powiem, że jestem zadowolona z przypadkowego wyboru, ponieważ używając go, zapach dezodorantu nie miesza mi się z perfumem .


Rexona Women "Pure Protection" ( 48h active ) jest świetna, ma delikatny zapach, którego w ogóle nie czuć. Na początku myślałam, że jest bezzapachowa ale się myliłam . Nie zawiera alkoholu, który często podrażnia skórę. Jest wolna od wszelkich parabenów, sztucznych barwników i perfum.

Cena: 12.39zł (obecnie jest promocja kosztuje 7-8 zł )
Pojemność: 150 ml 




Drugą rzeczą jest balsam do ciała z firmy Dove. Ja zakupiłam sobie akurat z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu. Świetnie wchłania się w skórę i pozostawia przyjemny zapach . Konsystencje również ma cudowną z przyjemnością się go stosuje .  Rossmann akurat wystawił wszystkie zapachy do promocji (nie jak zwykle, połowę ) Wybór jest ciężki,  ponieważ wszystkie balsamy ładnie pachną ;) 


Cena: ok. 25 zł ( jest obecnie w promocji 15, 99 zł )

Pojemność: 500ml ( to mnie najbardziej skusiło) 







Kolejną i ostatnią rzeczą jest Balsam do włosów Joanna . Balsam jest nawilżająco- regenerujący.
Przeznaczony dla włosów suchych i zniszczonych . Ma za zadanie odżywić nasze włosy i poprawić ich kondycję. Skusiłam się na jego zakup, ponieważ należy go wmasować i nie spłukiwać więc nie trzeba siedzieć i myśleć za ile wypadałoby umyć głowę. Wczoraj przetestowałam go pierwszy raz i nie dostrzegłam wad w jego działaniu więc na razie jestem na tak. Przy aplikacji jedynie trzeba uważać, ponieważ konsystencja jest bardzo lejista . Natomiast zdecydowanie balsam nadrabia zapachem i jest opracowany na naturalnych składnikach, co jest dużym plusem.

Cena: ok. 6 zł ( w promocji 3,99 zł )

Pojemność: 300ml






Buziakii ;**

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam