poniedziałek, 18 lutego 2013

Pomadki, błyszczyki, szminki co lepsze ??

Hej ;***

Mam odrobinę więcej czasu, ponieważ siedzę z maseczką na głowie, którą postanowiłam sobie zafundować na szybciutko w kuchni. Wczoraj zmieniłam kolor włosów więc dzisiaj prosiły mnie na poświęcenie im małej uwagi i nawilżenie ich  ;)


Chciałabym dzisiejszy post poświęcić ustom.  Ja osobiście nie maluje za często ust,a nawet można by rzec, że wcale. Natomiast jestem wielką fanką wszelkich pomadek i brak jakiejkolwiek w domu byłoby dla mnie bardzo bolesne. Pokaże wam , które często używam . Chciałabym także, abyście same napisały w komentarzach czy też w wiadomościach, jakich wy używacie i które polecacie. 
Oczywiście jestem też świadoma faktu, że wiele dziewczyn uwielbia pomadki z firmy Carmex.
I o tym też będzie mowa na naszym blogu w późniejszym czasie . No to do dzieła :

1) Pierwsza, która podbiła moje serce to pomadka Nivea Pure & Natural (milk & honey)- jest to pomadka ochronna z mlekiem i miodem. Posiada świetną konsystencje, która nie powoduje, że pół pomadki zostanie nam na ustach. Zawiera same naturalne składniki i nie posiada konserwantów. Uwielbiam ją, ponieważ posiada przyjemny zapach oraz nie powoduje, że moje usta się kleją, co czyni większość pomadek. Co najważniejsze jest bezbarwna czym zyskała sobie u mnie duży plusik . 








 2) Drugą pomadką, która zajmuje pierwsze miejsce razem ze wcześniejszą jest Lip Smacker CocaCola & Vanilla . Pomadka świetnie nawilża moje usta, jej zapach jest tak intensywny, że czuję go nawet przez długi czas. Dużym plusem jest jej metalowe pudełeczko, które sprawia, że nie muszę się przejmować gdzie ją przechowuje . Większość pomadek ma opakowanie z plastiku i często bywa tak, że po prostu pęka.








3) Kolejna pomadka, która się pojawia również pochodzi z firmy Nivea. Jest to nawilżająca pomadka Nivea Classic z olejkiem jojoba i masłem shea. Sprawia, że usta są gładkie i zadbane. Skutecznie chroni usta przed wyschnięciem bez względu na to czy mamy zimę czy lato






 4) Balsam do ust z woskiem pszczelim z firmy Avon. Chyba jedyna rzecz, która mnie z tej firmy przekonuje. Wszystkie jej kosmetyki dla mnie straszne i na większość moje ciało mówi niee ! Jednak balsam ten jest świetny, ponieważ usta po nim są mięciutkie , nadaje się na każdą porę roku oraz lubię nakładać go na noc, gdy idę spać ;) Posiadam dwa opakowania jedno w torebce, drugie przy łóżku . Jeżeli ktoś nie lubi nawilżać ust prawdziwym miodem, to gorąco polecam ten balsamik. ;))
 



-------------------------------------------------------------------------------------------------
Chciałabym także przedstawić wam pomadkę, której w życiu nie kupię drugi raz.
Dla mnie ona jest straszna. Przekonał mnie do niej fakt, że jest truskawkowa, po otwarciu poczułam jej ładny zapach, ale gdy ją nałożyłam wiedziałam, że to nie to. Nie podobał mi się kolor jaki pozostawiała na moich ustach, przynajmniej do mnie w ogóle nie pasował i robiła się po pewnych czasie mazista. Obecnie bawi się nią moja 5 letnia siostra, dlatego pomadka na zdjęciu jest w takich stanie ;)) 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Błyszczyki : 

1) Zdecydowanie ulubionym jest Lacura Beauty- Volume Lipgloss . Jest dla mnie numerem jeden i nie polecę żadnego innego. Sam w sobie nawilża usta, ma ładny zapach oraz utrzymuje się długo na ustach.




Niestety zdjęcia nie odzwierciedlają jego ślicznego koloru ;)



Skóra oraz błyszczyk na zdjęciu zostały rozjaśnione przez światło odbijające się z laptopa oraz flasha . Błyszczyk jest o ton ciemniejszy . ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szminki : 

1) Jak pewnie zauważycie, siedzę w kosmetykach z firmy Lacura Beauty . Dlatego też szminka pochodzi z tej firmy .Uwielbiam jej kolor bardzo pasuję do osób, które mają ciemniejsze włosy.Podkreśla kontur ust i nadaje im charakteru. Zdecydowanie jestem na taak ! ; )) 








2) Drugą tak naprawdę dostałam parę dni temu więc zobaczymy jak się będzie sprawować, ale wydaje mi się, że zła nie jest. Kolor jest świetny, a jak się sprawuje na ustach dowiecie się za niedługo ;))







Dziękuję bardzo za uwagę i zapraszam ponownie ;))


Buziakii ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam