sobota, 16 lutego 2013

Odżywki do włosów .






Siemka . 

 Dzisiaj post na szybciutko, ponieważ powinnam wziąć się za sprzątanie bo szykuje się imprezka, a ja oczywiście pół dnia w łóżku ;)

Ostatnio wspomniałam o odżywce Jantar, co wzbudziło u was wielkie zainteresowanie więc w takim razie dalej będę trzymała się pielęgnacji włosów. Przedstawię wam moich dwóch ulubieńców, bez których zdecydowanie nie potrafiłabym funkcjonować normalnie oraz kilka innych odżywek.


1) Pierwszą odżywką, którą wam przedstawię to Alterra "Granat i aloes" ma ona kompozycję roślinną z ekstraktu z aloesu, granatu i kwiatu akacji. Pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy. Co najlepsze nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów, konserwantów, silikonów, parafiny i innych produktów naftowych. 

Dla mnie odżywka działa jak zmiękczacz, powoduje że włosy po umyciu stają się miększe i pięknie nawilżone. 



  
Cena: ok. 10 zł (jest dostępna w Rossmannie),
Pojemność: 200ml 
Sposób używania: 
Rozprowadzić na mokrych włosach, wmasować i spłukać dostateczną ilością wody.

Skład:

 Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**, 


* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne


Oczywiście polecam również maskę z tej firmy, którą także sama używam .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2) Drugą jest odżywka Johna Frieda "Brilliant Brunette"- odżywka dedykowana wyłącznie dla brunetek. Formuła wzbogacona masłem shea nawilża i rewitalizuje włosy suche i zniszczone. Sprawia, że nabierają niebywałego blasku i jedwabistej miękkości. Specjalnie dobrane naturalne składniki dodatkowo nadają włosom brąz wielowymiarowości i wzbogacają o piękne refleksy.
Jest również wersja dla blondynek . 

Tak naprawdę ona jest dla mnie numerem 1. Ma cudowny zapach, który uwielbiam.
Określając jednym słowem, moje włosy  po prostu się nią żywią ! 
Dzisiaj nawet pobiegłam kupić kolejną, ponieważ obecna mi się kończy . ;)








Cena: ok. 35 zł (jest dostępna w Rossmannie),  

Pojemność: 250ml  
Sposób używania:  
Nanieść odżywkę na włosy, po czym spłukać .

Skład: 


Water, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Dimethicone, Laureth-16, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Lauramidopropyl Betaine, Myristyl Alcohol, [Camellia Sinensis Leaf Extract*] [Theobroma Coca Extract**], Pearl Powder, Polyquarternium-7, PPG-9, Malic Acid, Laureth-4, Polyquaternium-10, Laureth-25, Laureth-10, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Glycine, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Iodopropynyl Butylcarbamate, Diazolidinyl Urea, Fragrance, Caramel.
* wersja "Amber to Maple"
** wersja "Chestnut to Espresso"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3) Do domowych maseczek wykorzystuję obecnie odżywkę Isana Hair Professional "Oil Care Spülung". Wcześniej do tych maseczek używałam odżywki z Alterry, ale po pewnych czasie stwierdziłam, że za szybko mi się ona kończy. Postanowiłam poszukać innej do tych rzeczy i właśnie natknęłam się na Isanę. Przekonała mnie do siebie składem oraz ,że jako jedna z nielicznych zawiera w sobie olejek arganowy.
Odżywka opracowana jest z myślą specjalnie o włosach łamliwych i rozdwajających się, chroni przed łamaniem się włosów i na nowo odbudowuje ich strukturę. Delikatna, wzbogacona prowitaminą B5 i olejkiem arganowym formuła nawilża włosy.



Cena: ok. 9 zł (jest dostępna w Rossmannie),  
Pojemność: 500 ml ( co jest jej wielkim plusem)  
Sposób używania: 
Delikatnie wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na chwilę, a następnie obficie spłukać wodą. W razie potrzeby powtórzyć.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Citric Acid, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Wheat Protein, Argania Spinosa Oil, Panthenol, Quaternium-87, Niacinamide, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol.


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj zakupiłam odżywkę z Garniera "Ultra Doux" olejek z awokado i masło karité .
Miałam od dawna na nią chrapkę i właśnie dzisiaj skusiłam się do jej przetestowania ;))




 

To tyle na dzisiaj, dziękuję za uwagę i pozdrawiam ;**

7 komentarzy:

  1. oj ta pierwsza mnie zainteresowala

    OdpowiedzUsuń
  2. o pierwszej słyszałam wiele dobrego... ostatnią sama od niedawna testuje:) jest świetna:)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie , może znajdziesz coś co Cię zaciekawi:) gorąco pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Która z tych tańszych jest lepsza Isana czy Alterra?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli potrzebujesz odzywkę do codziennego stosowania to polecam zdecydowanie Alterre, ponieważ jest świetna i włosy po niej są ożywione oraz mięciutkie ;) ja Isany używam wyłącznie do domowych maseczek, które sama robię, ponieważ jest jej po prostu więcej ;)) A w domowych maseczkach dobrze się sprawdza , samej bez żadnych dodatków jej nie używałam. Więc zdecydowanie stawiam na Alterre .

    Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. znam jedynie ta odżywkę z Alterra ale z wielką chęcią sprawdziłabym "Brilliant Brunette" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ;) jeśli jednak skusisz się do jej przetestowania, podziel się z nami opinią jak działa u ciebie ;))

      pozdrawiam ;*

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam