piątek, 15 lutego 2013

Odżywka Jantar

Cudnie rozpoczęty dzień ;)
Przyszła mi właśnie przesyłka z nową odżywką Jantar, jestem w siódmym niebie .
Czytałam o niej same pozytywne opinie więc myślę, że będzie to bardzo ciekawe doświadczenie.
Oczywiście, tak jak dużo dziewczyn mówi, po niej pojawia się pełno baby hair i oby tak byłoo ;)
Mogę się brać za testowanie ;))) 


Odżywka Jantar wygląda tak : buteleczka 100ml  

+ cudowny zapach ! ;*


 Bez wątpienia szybciutko ją przelewam do buteleczki z dozownikiem (100ml) ,
 ponieważ oryginalna buteleczka utrudnia jej aplikację poprzez, tak zwany "dzióbek".
A jak każdy się domyśla, nie chce jej na jeden dzień z zamiarem wylania sobie wszystkiego od razu na rękę . ;)



 I taka mała informacja dla osób, które noszą soczewki ;)
Vision express ma teraz fantastyczną promocję na dwupaki soczewek .
Oczywiście sama zamówiłam więc gorąco polecam ;) 
link do sklepu



Buziakii ;*

3 komentarze:

  1. Hmm..to już czekam na recenzję.:)

    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Problemy, ktore poruszono w tym tekscie nurtowaly mnie od dawna.
    Teraz wszystko wiem, wielkie dzieki za super artykul!

    moja strona - mutant mass

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam