środa, 13 lutego 2013

Walentynki, potrzebna komercja ?

Już kolejny dzień i to nie zwykły dzień lecz Walentynki.
Czy Wam też się wydaje, że to całe święto to jedna wielka komercja ? 
To chore, żeby ludzie pamiętali o swojej drugiej połówce potrzebują na to specjalnych świąt ..
Mało tego w ten dzień ludzie stają się dla siebie tacy kochani, jakby nie mogli być tacy dla siebie przez cały rok . ;)


Pomimo tego, dzień spędzam (jak większość dni ) z Moim misiaczkiem ;***

Myślę, że nasz piękny plan jak spędzić Walentynki (po raz pierwszy inaczej niż zalecają wszyscy i bez serduszek z supermarketów ) jest wspaniały ; )




Życzę wszystkim udanych Walentynek ;*



 Ochh. kocham tego Panaa ;***

4 komentarze:

  1. Ja zawsze pamiętam o swojej drugiej połówce :) Jak tylko kończy się pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli myślisz, że on jest wyłącznie Twój to jesteś w błędzie, też mam w tym udział :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzesiu żebym ja ci Marty nie zabrała ;)) uważaj ;ddd
    A Piotrka ci tak łatwo nie oddam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz jest to bardzo motywujące ;)
Mam nadzieję,że jeszcze odwiedzisz mojego bloga.
Pozdrawiam